IH 584 sähköt

International ja uudempien Case IH-traktoreiden keskustelualue

IH 584 sähköt

ViestiKirjoittaja Erkki Pystykorva » 14.08.2015 07:49

Huomenta,pitäisi uusia 584 Intikan korppujohdot.Mistähän päin saisin sähkökaavion ja onkohan vielä myynnissä johtosarjaa kyseiseen vehkeeseen.Luulen,että tänäkin syksynä tulee pian pimeää.
Erkki Pystykorva
 

Re: IH 584 sähköt

ViestiKirjoittaja IH 674 » 14.08.2015 20:35

Ei taida löytyä sähkökaaviota -84 ja sitä vanhempiin traktoreihin
-85 sarjasta eteenpäin kyllä löytyy.
Tuossa -84 sarjassa jossa on sekura ohjaamo on vielä sellainen vaikeus
että ohjaamossa on sekuran tekemä johtosarja joka on liitetty traktorin
omaan johtosarjaan ohjaamon lattian alla.
Avatar
IH 674
 
Viestit: 949
Liittynyt: 03.03.2014 20:34

Re: IH 584 sähköt

ViestiKirjoittaja Erkki Pystykorva » 15.08.2015 18:37

No niin, sitten sähköt on tehtävä omasta piästä Natikkaan, vuarana lyhyt suluku.
Erkki Pystykorva
 

Re: IH 584 sähköt

ViestiKirjoittaja MTI » 16.08.2015 13:48

Eikö se oo parempi katsoa vanhoista johdoista mallia, näitä omasta päästä vedettyjä sähköjä on ainakin mulla tullut aivan tarpeeksi vastaan. :D
En ymmärrä miksi niitä pitää mennä vetämään eritavalla kuin alunperin, se on kuitenkin suunniteltu toimivaksi :?
Tietysti jos esim. tasavirtalaturin vahtaa vaihtovirtalaturiin niin pitää pikku muutoksia tehä.
Tuossa omassa ih453:ssa vilkkurele on poistettu :shock: ja johtoja on vedetty uudestaan. Aika jännä juttu kun ei vilkut pelaa :lol:
mc-cormic international b414 -63 international 453 -74
MTI
 
Viestit: 377
Liittynyt: 11.05.2014 17:00
Paikkakunta: Oulu

Re: IH 584 sähköt

ViestiKirjoittaja Erkki Pystykorva » 16.08.2015 17:48

Hupsista,eihän niitä eritavalla ole tarkoituskaan laittaa,eikä se taida olla mahdollistakaan.Kyselin vaan, että jos joku tietäisi, mista voisi hankkia valmiin johtosarjan,niin se helpottaisi jonkin verran työtä.Nyt sen rakennan itse eli vanhan korppuutuneen johdon tilalle tulee uusi johdin.Toki jätän joitakin minulle turhia toimntoja pois kuten tuulilasin pesulaite ja ne puolenkymmentä ylimääräistä johdinta, jotka on laitettu sarjaan,eivätkä ala mistään ja päättyvät riippumaan johdinnipun kyljestä ilmaan.Epäilen että tämäkin johtosarja löytyy useasta muustakin englantilaisesta traktorista esim. David Brownin muutamasta saman aikakauden tuotteista.Johtimien paksuutena käytän vaan 1,5mm(neliömillin) johtoa pienimmillään, koska minusta tuo 0,75 on turhan ohutta kaapelia.Valot laitan suojareleiden kautta,siellä kun on topakammat nastat yhdistämään kuin noissa vanhoissa kytkimissä.Eiköhän tuo sitten toimine taas seuraavat 35 vuotta ja silloin lienee minulla jo ajot ajettu.
Erkki Pystykorva
 


Paluu International traktorit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 62 vierailijaa

cron