Sivu 1/1

1046

ViestiLähetetty: 11.09.2015 00:06
Kirjoittaja NuffieldNatikka
Tuollainen tuli hankittua ja ainoa lääke oli pilotti.
Jotkut kauppasivat hirviöhintaan uutta pumppua ja korvaavia,,,
Forssan dieselissä sanottiin het, että eiköhän tuo VA saada korjattua ja siellä se nyt sitten on sillä aikaa kun Natikka on muussa "huollossa" pajalla. Niin, että moni kakku päältä kaunis ......
Mutta tuosta onkin ajanollen olemassa sellainen vanhus/ikuisuusprojekti.
Harrastepeliksi sen hankin.
Vaarilla kun oli 3 Natikkaa niin ajattelin, et yksi pitää pojalla olla.
Onko kellään tietoa mistä kannattaa hankkia esim. mittareita, kun noista ei paljoa selvää saa ja muutenkin haluaisin sen pitää alkuperäisenä.
Laineen hytti ei paljoa pyydä kun laseja ja sähköt on tehtävä ja öljyvuodot tilkittyä = on puuhaa talveksi ja kevääksi jne...!
Kaikki osavinkit uudelle palstalaiselle on tervetulleita

Re: 1046

ViestiLähetetty: 11.09.2015 06:37
Kirjoittaja IH 674
1046 ; ssa ei oikestaan ole muuta natikkaa kuin moottori, sillä vaihteisto,perä ja taka-akselit
ovat ZF; fän tekemät.
Vaihteisto on täyssyngronoitu, jarrut ovat kuivat kenkäjarrut, hydrauliikka on muistaakseni
myös ZF.

Re: 1046

ViestiLähetetty: 11.09.2015 12:04
Kirjoittaja MTI
Voishan ne alkuperäiset mittarit koittaa kunnostaa. Kunnostin 453 mittarit, ei nähnyt enää lasista läpi ja kiekkamittari ei pyörinyt kun viisarin nuppi oli pudonnut alas ja esti pyörimesen. Avasin mittarit putsasin lasit ja liimasin nupin takas paikoilleen, nyt näkee ja pelaa. Ainut että huurua tahtoo kertyä ilmeisesti alimman lasin pohjaan(tuplalasit), mutta lähtee itestään pois. Liekkö ominaisuus?

Kuva
Tässä toinen kunnostettu ja toista ei
Kuva
Putsattuna