Switch to full style
International ja uudempien Case IH-traktoreiden keskustelualue
Lähetä vastaus

case ih 956 neliveto päällä kokoajan

27.08.2017 11:20

Missä vika kun neliveto on päällä koko ajan? Magneettiventtiilin alempaan liittimeen tulee kaksi johtoa, toinen ilm.merkkivalolle? Siihen kuitenkin tulee virtaa kun nelivedon kytkin on päällä tai jarrua painamalla. Ylempään liittimeen johtoon ei tule virtaa, oli kytkin päällä tai ei. Pitäskö siihen ylempään tulla virta kun neliveto ei ole päällä?

Re: case ih 956 neliveto päällä kokoajan

27.08.2017 12:42

Nelivedon solenoidille tulee kaksi johtoa toinen on maa (ruske johto) ja kun
solenoidi on virrallinen neliveto ei ole päällä, jos sinne tulee virta niin
onko painetta joka aukaisee kytkimen?

Re: case ih 956 neliveto päällä kokoajan

27.08.2017 16:01

Niin siis kolmas johto tulee venttiilin/solenoidin kylkeen, oletin sen olevan maa. Sitten on kaksi napaa joista ylempään tuli yksi johto ja alempaan kaksi johtoa samaan liittimeen. Alempaan tuli virta kun kytkin oli päällä tai jarrua painoi.
Mistä sen tietää onko siellä painetta? Värejä en hoksannut katsoa kun on jo tehtaalla ylimaalattu mustaksi. :shock:

Re: case ih 956 neliveto päällä kokoajan

27.08.2017 17:11

Jårjestelmässä on kaksi solenoidia, nelivedonsolenoidi on pudotuslaatikon
kyjessä olevan kannen alla, ja toinen paineakun vieressä, kumpaa tarkoitat?

Re: case ih 956 neliveto päällä kokoajan

27.08.2017 18:12

Okei, tämä mitä mittailin on ihan näkösällä. Räjäytyskuvaa tutkin, niin olisko se ollut tuo brake regulating system. Eli onko tämä osa se joka kytkee jarruttaessa nelivedon päälle?

Re: case ih 956 neliveto päällä kokoajan

27.08.2017 19:16

Nielivetojarru systeemejä taitaakin olla eri versioita, pudotuslaatikossa ei
välttämättä olekkaan solenoidia, vaan sen kytkennän hoitaa varaajasolenoidi.
Onko siinä suodinjalassa solenoidi?

Re: case ih 956 neliveto päällä kokoajan

27.08.2017 21:47

En pääse nyt tarkistamaan sitä, viikonloppuna viimeistään.

Re: case ih 956 neliveto päällä kokoajan

28.08.2017 17:43

Taisi johtua paineen puutteesta, öljyä lisäämällä oli irroittanut nelivedon.
Kiitos avusta :peukkuylös:
Lähetä vastaus