Sivu 1/1

International 685 XL 4x4 -84 huoltoa

ViestiLähetetty: 26.04.2018 10:34
Kirjoittaja Jp.
Tuli osteltua tuollainen punainen 685 xl, joka tarvitsee täyden huollon ennen käyttöä.


Pino suodattimia (öljy,nafta,glygoli,perä,koppi) tuli ensialkuun ostettua, mutta onko tuo kopin ilmansuodatin alkuunkaan oikea jonka sain?
https://www.ikh.fi/fi/ohjaamon-suodatin-tf21240 x 2kpl

Alkuperäisiä suodattimia siellä ei näkynyt äkiseltään katseltuna.
Siis kopin etukulmasta, sisäpuolelta irroiteltuna edestä ne kaksi mustaa 'ilmanvaihdon huoltoluukkua'.. ja vesivuodon jälkiä + kosteutta.
ja tarvitseeko irroitella kopin katolla olevia ritilöitä nuo vaihtaakseen? (Koppi oli täynnä pölyä !!) vai sisäpuolelta asentaa ??
Filtteriä siellä ei tosiaan ole, kuten ei vara-osanumeroitakaan osamyyjälle

Entä mikä on oikeat varaosanumerot moottorin ilmansuodattimelle, kun ainakaan myyty sisempi hienofiltteri ei mennyt uloimmaisen sisään?


Ja perään pitää ostaa HY-Tran öljyt, mutta saako mistään tätä 'superia' edullisemmin kuin n. 100€ / 20 ltr kannu ? Tallinna-viro ? / Muut tukkurit ?
Mistä olette tilailleet ?


Ja kiitos neuvoista & vinkeistä

Re: International 685 XL 4x4 -84 huoltoa

ViestiLähetetty: 26.04.2018 17:05
Kirjoittaja IH 674
Oikeannäköinen ohjaamonsuodin on, suodin on suoraan mustan luukun yläpuolella.
Nestesuodinta ei tuossa mallissa taida olla ollenkaan, se kuuluu saksalaisten mallien varustukseen.

Re: International 685 XL 4x4 -84 huoltoa

ViestiLähetetty: 27.04.2018 16:46
Kirjoittaja Jp.
Tosiaan on kyse brittiversiosta, vaihdekepit vasemmalla puolella. Mukava kuulla että ainakin tämä filtteri olisi oikeaa mallia.
Onko tuossa saksan moottorissa glykolisuodattimen lisäksi paljon muutakin eroavaisuutta saarivaltion malliin, osaatko sanoa yhtäkkiä ?

Täytyy käydä palauttamassa, samalla kun sisemmän ilmansuodattimen vaihtaa pienempään malliin. Vai kuuluuko tämä olla vain yhdellä imuilman suodattimella?

Re: International 685 XL 4x4 -84 huoltoa

ViestiLähetetty: 27.04.2018 22:04
Kirjoittaja IH 674
Kaikissa malleissa, niin saksan kuin englannin traktoreissa on saksan neuss tehtaan valmistama moottori,
joidenka perusrakenne on kaikissa sama.