Sivu 9/13

Re: International 474

ViestiLähetetty: 22.10.2018 10:02
Kirjoittaja IH 674
https://binged.it/2PLboOT

Minulla on tuollainen SMITHS mutta Paljin vanhempi malli.
Siinä on samanlaiset letkulähdöt ilmalle.

Re: International 474

ViestiLähetetty: 22.10.2018 12:10
Kirjoittaja Romppa
Okei. Mites nuo etu vilkut tuleeko ne takapyörien päällä oleviin lokareitten etu osaan kii?

Re: International 474

ViestiLähetetty: 23.10.2018 06:05
Kirjoittaja mackaiveri
Ei ole palkkia takalasin alla. Ruuvasin pleksin suoraan takalasin karmiin:

DSC_0177_2.JPG
DSC_0177_2.JPG (63 KiB) Katsottu 170 kertaa


Etu ja takavilkut on tyyliä Valmet 502. Hitsasin uudet lokarit kun vanhat oli mädät:

Re: International 474

ViestiLähetetty: 23.10.2018 07:41
Kirjoittaja Romppa
Itselläkin on edessä lokarien kunnostusts ovat aiks mädät :D sit tarviis kans tehä yhen oven alaikkuna ja sitten taakse kanssa tuohon alhaalle.

Re: International 474

ViestiLähetetty: 25.10.2018 14:46
Kirjoittaja Romppa
Asentelin noita sähköjä. Mut nyt taas mietityttää mihin yhet piuhat menee. Eli siitä mistä kohtaa lähtee jarrupolkilen kytkimelle piuhat nii johtojen juuresta lähtee kans johto mihin tulee virta(vihreä) ja sitten maadotus (musta). Ei siin muuten mitää mut jos raktorista puuttuu jotain osia nii tietää ostaa

Ja sitten talavalojen johtosarjassa menee punavalkoinen johto joka menee mittarin johdoklle asti ja muuttuu kaheksi pinkiksi johdoksi. Oiskohan joku työvalon paikka tai joku?

Re: International 474

ViestiLähetetty: 02.11.2018 07:13
Kirjoittaja Romppa
Mikähän mahtaa olla vikana kun laturin merkkivalo ei toimi? Eli kun irrottaa lsturista sen piuhan ja maadottaa nii silloin palaa valo mutta kun laittaa laturiin takasin niin ei pala.

Re: International 474

ViestiLähetetty: 02.11.2018 08:01
Kirjoittaja IH 674
Laturi rikki, eli hiilet loppu, tai jotain muuta.

Re: International 474

ViestiLähetetty: 02.11.2018 13:45
Kirjoittaja Romppa
Se tuli kans mielee piti vain kysyä.

Re: International 474

ViestiLähetetty: 03.11.2018 10:05
Kirjoittaja Romppa
Mikäs muute on sopiva öljyn paine?

Niin ja missä on 474:seesa yuo vilkkukatkaisimen paikka? Laitoin siihen missä sen pitäisi olla nii otti siihen ratin juttuunkiinni mivin tulee hydrauliikka letkut. Ja onko normaalia nun traktori käy kuuluu ihanku jostai vuotas ilmaa mutta ku kääntää rattia nii äänet loppuu? Täytyy vagma tarkistaa kaikki nesteet ja liittimet. No on muutenki rojelti siinä eessä.

Re: International 474

ViestiLähetetty: 04.11.2018 09:25
Kirjoittaja IH 674
Öljyn paine moottorissa on käyttölämpöisenä tyhjäkäynnillä n.1 kilo, kierroksilla n. 4 kp.
Vilkkukatkaisimen paikka on valokatkaisimen ja virtalukon välissä. Alkuperäinen on kahdella ruuvilla kiinni eli
ns. pinta kiinnitys, sen mallista ei taida enää saada, eli pitää keksiä joku toinen paikka tai malli.
Jos tarkoitit öljynpaineella hyd. painetta niin ohjauspaine on n. 110 kp, kokohydrauliikan paine on 170 kp.
Ohjausventtiili voi vanhemmiten pitää suhisevaa ääntä, ei ongelma.