Sivu 2/2

Re: 784

ViestiLähetetty: 16.08.2019 21:17
Kirjoittaja Natikka 784
Nonih, natikasta osat saatu lievän maksakirroosin kanssa irti. Ne lukkosokat oli aika hanurista irrottaa :).

Viatkin löytyi, räikkälaakeri oli rikki ja pikavaihteen kaikki levyt pask...rikki.

Re: 784

ViestiLähetetty: 17.08.2019 06:01
Kirjoittaja IH 674
Jos kytkinakseli on pahoin hakkautunut vapaakytkimen kohdalta niin se on syytä vaihtaa.
Pikavaihdepaketin takaisinlaitto paikalleen on aika mielenkiintoinen tapaus, kun siinä on irtonaiset levyt
jotka pitää saada hammastetun pyörän päälle. ( ei saa painaa väkisin)

Käsijarrun panta on hyvä tarkistaa, kun luukut on auki, samoin pienen tasainpumpun imusiivilä.

Re: 784

ViestiLähetetty: 17.08.2019 10:38
Kirjoittaja Natikka 784
Käsijarrun panta on kaput, pitänee tutkia onko kuinka veemäinen vaihtaa.

Pitää tilailla tuohon räikkälaakeriin uusi stefa ja muutamia muita stefoja, niin jos vihdoin päästään kasaamaan tuota vekotinta jossain vaiheessa :). Oottekos vaihtaneet ne lukkosokat uusiin ja kannattaako vaihtaa ne seger mallisiin, olis vain aika paljon helpomi asennella???

Tuossa kuvat laakerista ja pikavaihteen levyistä....

Re: 784

ViestiLähetetty: 17.08.2019 15:55
Kirjoittaja IH 674
Kuvassa räikkälaakeri/ vapaakytkin näyttää ehjältä. Se on laitettava oikeinpäin kasatessa.
Tiivistesarjan no; 1277488C1 ja tarvitaan lisäksi täyterengas 1277443C1, Marjakankaalla näyttää olevan.

Re: 784

ViestiLähetetty: 17.08.2019 17:46
Kirjoittaja Natikka 784
Ainakin tuo vanha oli aika huonossa kunnossa, jumisssa. Tuo kuva ei näytä oikein kunnolla sen kuntoa. Mutta on uusi jo vaihdettuna paikoilleen.

Mikäs prkl tuo 1277443C1 välike on? En ainakaan äkkiseltään muista että tuollaista oltaisiin pois otettu...Hintakin suomessa aika kohdallaan :D. Nooh pitänee tutkailla nuo räjäytyskuvat läpi...

Re: 784

ViestiLähetetty: 17.08.2019 18:01
Kirjoittaja Natikka 784
Natikka 784 kirjoitti:Ainakin tuo vanha oli aika huonossa kunnossa, jumisssa. Tuo kuva ei näytä oikein kunnolla sen kuntoa. Mutta on uusi jo vaihdettuna paikoilleen.

Mikäs prkl tuo 1277443C1 välike on? En ainakaan äkkiseltään muista että tuollaista oltaisiin pois otettu...Hintakin suomessa aika kohdallaan :D. Nooh pitänee tutkailla nuo räjäytyskuvat läpi...


Tutkinpa noita räjäytyskuvia... https://ngpc.cnh.com/CStoneEPC/launch.s ... cale=en_GB tuossa 784 TA:n kuva, siinä ei tuota välikettä edes tunneta, kun taas 684 https://ngpc.cnh.com/CStoneEPC/launch.s ... cale=en_GB tuntee, osanumero viimeisenä..... :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Re: 784

ViestiLähetetty: 17.08.2019 18:24
Kirjoittaja IH 674
Niitä tiivistekokoja on muutettu -85 sarjassa, ja vanhempia ei enää toimiteta oikeita kokoja, siksi pitää laittaa vanhempiin lisä osa,
jos ei joskus aikaisemmin ole jo laitettu.

Re: 784

ViestiLähetetty: 17.08.2019 18:28
Kirjoittaja Natikka 784
IH 674 kirjoitti:Niitä tiivistekokoja on muutettu -85 sarjassa, ja vanhempia ei enää toimiteta oikeita kokoja, siksi pitää laittaa vanhempiin lisä osa,
jos ei joskus aikaisemmin ole jo laitettu.


Laitoin sinulle spostia...

Re: 784

ViestiLähetetty: 12.09.2020 15:22
Kirjoittaja Natikka 784
Moro, alkaisi natikka olemaan pikkuhiljaa kunnossa. Osat vielä puhallutettavana ja maalattavana.

- Natikan lämmityslaitteesta, onkos kukaan korvannut tuota alkuperäistä tehokkaammalla tarvikemallilla ja jos on niin minkalaisella(tarvitseekos muokkailla tms jne)????
- Tekisi mieli tyrkätä vähän isommat vanteet taakse, mistäs kannattaisi kysyä ja minkälaiset sinne mahtuisi sopivasti???
- Sitten meinasin laittaa yhden ylimääräisen 2-toimisen hydrauliikkalohkon lisäksi vekottimeen, ehdotuksia mikä olisi sopiva???


PS. Jos joku 84 sarjan remontoija tarvitsee, niin löytyy muutama kappale noita täyterenkaita (1277443C1)