Irroitin lämppärin letkut jotka lähtevät kopin rautaputkista. Purin samalla lämppärin näköisälle. Irroitin letkut ja vesipumpun, joka oli jäkiasenettu. Putsain pumpun ja letkut vesipaineella. Laitoin sähkövesi pumpun kiinni letkuun ja toisen pään kennoa alalähtöön. Kennon ylälähdon laitoin kiinni kumiletkulla 16mm joka lähtee alas rautaputkella( moottorin termostaatin viereen) Ala-rautaputket yhdistin 16mm kumiletkulla, johon laitoin astianpesupulveria. Laitoin paineella paluupuoleta kuuma vettä. Laitoin letkun meno ja paluupuolen kiinni. Sitten laitoin sähköpumpun kierrättämään järjestelmää. Tuli sitten ruostetta ja kaiken moista sontaa. Sitten huutelin molenmmin puolin kuumalla vedellä, paineella. Sitten laliton paineella vettä kennon täyteen, ja äkkiä letkut kiinni. Syyläri täyteen nestettä ja käyntiin. Nytten tulee haalean lämmintä 1500 RPM
Lämpömittari nousee vaikka ajaa vain noin 1mm ylöspäin. Pitäisiköhän sen nousta mittarin puoleenväliin... uusi termostaatti paikoillaan. Minkähän asteista termaria talvella käyttävät?
No eteenpäin ja huomenna näkee onko vielä letkut kovina, ja onko vedellyt ilmoja