Sivu 2/2

Re: International 434 Bradford/UK

ViestiLähetetty: 06.02.2015 15:16
Kirjoittaja Tessu
Aika monissa moottoreissa käytetty samaa hommaa eli dieselöity onkin bensalohkosta tehty,lieko sitten joitain osia kuitenkin vahvennettu/muutettu? meillä tuo B-275 malli millä lumitöitä tehty.
Joskus katellu noita ohjekirjoja ym niin Jenkkimallithan oli aikoinaan poikkeuksetta bensakoneita kun siellä bensa halpaa,samaa ideaa käytettiin myös auton moottoreissa.
traktorissa tuo ehkä vielä menee kun on harvakäyntinendiesel mutta autoissa kun pitäs olla kierroksia niin niitä tais joillain merkeillä hajota ihan surutta,muistaakseni joku jenkkiauto hajos ihan kevyesti kun oli noin tehty.
Tuossa lienee syy siihenkin miksi ei pitä noita vanhoja traktoridieseleitä paljoo ruuvata käymään kovemmin? noin ne vanhat ropaajat puhuu et jollei tiedä tulee pahaa jälkee.