Nyt olis sähköt uusittu koppiin ja vähän muuallekkin raktoriin sekä kopin lämppäri kunnostettu ja letkut vedetty. Mittaristossakin kaikki valot toimii. Laitoin myös päävirtakatkasian sekä 2-vipu venttiilipöydän että saa laittaa hytraulisen kaltevuussäädön sekä työntövarren ja voihan niitä muuhunkin käyttää. Oli tällä palstalla niinhyvät ohjeet että kiinnostuin asiasta.
Oliskohan kellään tietoa kuinka täyteen hydraulisäiliö kannattaa täyttää koska tikku on hukattu ja koko korkki. Tein tulpasta ja nurkista löytyvästä öljysuodattimesta huohotinkorkin .
Vielä täytyy ovia kunnostaa ja muutenkin vähän fiksata.
Semmonen on kanssa edessä että raktori pitäs ottaa rekisteriin mutta Tarifilta eikä kansallisarkistosta löydy minkäänlaisia tietoja alustanumeron perusteella. Onko kenelläkään täällä ollut vastaavaa tilannetta eli mikä olis konstiksi että sais rekisteriin. Keskustelupalstoilta kyllä olen niistä lukenut mutta ovat monet vastaukset aika ympäri pyöreitä.