Natikkamiehet

International 844

International ja uudempien Case IH-traktoreiden keskustelualue

Re: International 844

ViestiKirjoittaja IH 674 » 28.02.2015 19:55

844:ssa on mielestäni märät jarrut.
Jos polkimien ja taka-akselin välissä on mekaaniset vivut niin on kuivat jarrut ja jos on
hytrauliputket niin on märkäjarrut, jarrunesteenä on öljy eikä koskaan saa laittaa jarrunestettä.
744 ja sitä pienemmissä malleissa (joita ei suomessa) on kuivat jarrut.
Niissä on samat taka-akselit kuin 824;ssa.
Viimeksi muokannut IH 674 päivämäärä 01.03.2015 21:39, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
IH 674
 
Viestit: 352
Liittynyt: 03.03.2014 20:34

Re: International 844

ViestiKirjoittaja moispe2 » 01.03.2015 20:03

On se jarruistaan hydraulinen eli ei ole mekaanisia vipuja joten on se sitten märkäjarru. Kiitti tiedosta.
moispe2
 
Viestit: 15
Liittynyt: 16.02.2015 18:57

Re: International 844

ViestiKirjoittaja moispe2 » 14.03.2015 20:10

Olen vaihtamassa suodattimia ja tuli sellainen yllätys että hydrauliikkasuodatin oli jätetty vallan pois ja nyt epäilen että siä pesässä pitäisi olla jonkinlainen jousi härpäke joka sitä suodatinpanosta pitää paikallaan. Jos on niin millainen onko tietoja?
moispe2
 
Viestit: 15
Liittynyt: 16.02.2015 18:57

Re: International 844

ViestiKirjoittaja Rokressi » 14.03.2015 20:20

Mallia en tunne, mutta silmäileppä tuolta https://docs.google.com/file/d/0ByJoJWG ... p=1&hl=en#
Avatar
Rokressi
Ylläpitäjä
 
Viestit: 104
Liittynyt: 25.02.2014 10:01

Re: International 844

ViestiKirjoittaja IH 674 » 14.03.2015 21:04

Hydraulisuodinpurkissa ei ole mitään jousihärpäkkeitä sinne tulee vain pelkkä suodin.
Avatar
IH 674
 
Viestit: 352
Liittynyt: 03.03.2014 20:34

Re: International 844

ViestiKirjoittaja moispe2 » 15.03.2015 20:18

Kiitti tiedosta.
Nyt löyty mallille varmistus kun löysin runkonumerolaatan ja siinä on myös traktorin mallinumero eli 844.
Tänään laittein sähköpiuhoja hyttiin. Pistin ne piiloon rungon kehikkopalkeissa kulkemaan ja liittimen laitan mittariston viereen että on helppo irrottaa jos jostain syystä täytyy koppi ottaa pois.
moispe2
 
Viestit: 15
Liittynyt: 16.02.2015 18:57

Re: International 844

ViestiKirjoittaja moispe2 » 13.04.2015 18:33

Nyt olis sähköt uusittu koppiin ja vähän muuallekkin raktoriin sekä kopin lämppäri kunnostettu ja letkut vedetty. Mittaristossakin kaikki valot toimii. Laitoin myös päävirtakatkasian sekä 2-vipu venttiilipöydän että saa laittaa hytraulisen kaltevuussäädön sekä työntövarren ja voihan niitä muuhunkin käyttää. Oli tällä palstalla niinhyvät ohjeet että kiinnostuin asiasta.
Oliskohan kellään tietoa kuinka täyteen hydraulisäiliö kannattaa täyttää koska tikku on hukattu ja koko korkki. Tein tulpasta ja nurkista löytyvästä öljysuodattimesta huohotinkorkin . :idea:
Vielä täytyy ovia kunnostaa ja muutenkin vähän fiksata.
Semmonen on kanssa edessä että raktori pitäs ottaa rekisteriin mutta Tarifilta eikä kansallisarkistosta löydy minkäänlaisia tietoja alustanumeron perusteella. Onko kenelläkään täällä ollut vastaavaa tilannetta eli mikä olis konstiksi että sais rekisteriin. Keskustelupalstoilta kyllä olen niistä lukenut mutta ovat monet vastaukset aika ympäri pyöreitä. :roll:
moispe2
 
Viestit: 15
Liittynyt: 16.02.2015 18:57

Edellinen

Paluu International traktorit

  • Paikallaolijat

    Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron