Sivu 7/7

Re: International 1056XL 1984 ehostus prokkis

ViestiLähetetty: 30.08.2015 11:55
Kirjoittaja IH 674
Mitä muuta öljyä se voisi olla kuin vaihteistoöljyä.

Re: International 1056XL 1984 ehostus prokkis

ViestiLähetetty: 27.09.2015 07:59
Kirjoittaja Hexa
Intikassa on tällä hetkellä todella omituinen hydrauliikkalohkon vuoto päältä takaosassa tai lohkon kyljestä ilmeisesti jonkun pultin alta. Putkiliittimet näyttää kaikki kuivilta ja todella vähän tihkuvat olen tiivistänyt moneen kertaan.
Onko ketään kärsinyt vastaavanlaisista ongelmista? Hydrauliikkaöljyn säiliön mittatikku näyttää nopeasti alle alarajan koska säiliön yläpää on niin kapea.
Vaatii todella suuren kuormituksen nostovarret ylhäällä että alkaa edes vuotamaan eli koneen täytyy lämmetä todella hyvin esim. 17tonnin kuorma perässä reilu 12km matkaa.
Mihin asentoon laitatte ylös-alas liikkuvan kuormavivun ja asentovivun säätimen raskaalla peräkärry kuormalla?
Ainakin nostovarren tangot kuuluisi olla hieman löysällä kuorma kiinni koukussa, vasemman puoleinen asentosäädin on ollut vähän vajaa yläasento (kuskin paikalla istuessa) ja oikea kuormavipu ylä tai alhaalla asennossa.

Re: International 1056XL 1984 ehostus, hydrauliikka vuoto pä

ViestiLähetetty: 28.09.2015 12:14
Kirjoittaja IH 674
Sens-o-draulic vipujen nimitykset;
Oikeanpuolimmainen Esihallintavipu säätää valitsimen asennosta riippuen
joko työsyvyyden tai vetovarsien asennon.
Vasemmanpuolinen Käyttövipu jossa nosto, hidasnosto ja lasku.
Pyöreä nuppi Valitsin jossa asennon säätö, yhdistetty säätö, vetovastus säätö
Tuosta hydrauliikasta on olemassa kuvallinen käyttöohje jota käyttäjä
tarvitsee hallitakseen sen oikean käytön.
Käyttöohje on ollut käyttöohje kirjassa ja joka pitäisi seurata konetta omistajan
vaihdoksissa.

Re: International 1056XL 1984 ehostus

ViestiLähetetty: 06.12.2015 10:48
Kirjoittaja NuffieldNatikka
Hieno siitä on tullut