tupakoinnin lopettaminen!?

Kaikesta taivaan ja maan välistä rupatellaan tässä osiossa

tupakoinnin lopettaminen!?

ViestiKirjoittaja sinivirta » 11.11.2016 16:39

elikkä oon nyt tässä jo yrittänyt lopettaa aika kauvan tupakoinnin. Oon koittanu kaikkia mahollisia nikotiinituotteita ja kaikkee, mutta mikään ei tunnu auttavan! onko kukaan koittanut lopettaa sähkötupakan avulla? Onko siitä ollut apua kellekkään?? Ja miten niissä kun on ne kaikki nesteet ja eri osat, eri vahvuset nesteet ja kaikki, onko se hirveen hankala vempele?

T: todella halukas lopettamaan!!
sinivirta
 
Viestit: 1
Liittynyt: 11.11.2016 16:38

Re: tupakoinnin lopettaminen!?

ViestiKirjoittaja IH 674 » 12.11.2016 10:30

Itse en tiedä lopettamisesta mitään, kun en ole koskaan alottanutkaan mutta
ihmettelin kahta lähipiiriisä ollutta miestä jotka olivat ketjupolttajia jopa
yölläkin nousivat polttamaan he kumpikin pystyivät lopettamaan kerralla.
Lopettamis tilanne oli muistaakseni sellainen että joutuivat sairaalaan vuodepotilaaksi
eikä vuoteessa voineet polttaa, toinen ainakin kertoi että kun hoitajien olisi
pitänyt viedä tupakkahuoneeseen niin päätti että minua sinne ei tarvitse viedä.
Avatar
IH 674
 
Viestit: 949
Liittynyt: 03.03.2014 20:34

Re: tupakoinnin lopettaminen!?

ViestiKirjoittaja Tessu » 13.11.2016 02:56

Kaveri lopeti kunoli aina niskat kipeenä,autoa kun ajoi niin veto kävi niskaan kun savun takia ikku raollaan,no loppu niskakivut ja tupakointi ja päänsärkykin väheni,oma isäukko lopetti kun työkaveri ei pysähtynykkää kaupan edessä kun faija sano et hakis tupakkia,kaveri ol itokassu et kyl kunnon tupakkamies kestää kotiinkin asti,isäukko tokasettä jos se siitä on kiinni niin saa sitten olla polttamattakin ja niin se loppu!
itteä ei oo houkutekku kun on yli 30v ollu ongelmia korvien ja hengitysteiden kanssa ja menis ne loputkin rahat sitte viel heh.
Tessu
 
Viestit: 182
Liittynyt: 28.09.2014 21:58


Paluu Yleistä keskustelua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron