824 jarrut

International ja uudempien Case IH-traktoreiden keskustelualue

824 jarrut

ViestiKirjoittaja WoTi » 13.03.2017 17:37

Onkelmana jarrupaisuttimet. Tässä 200mm versio. Alkuperäistä ei saa ja olisi myös törkyhintanen. Ainakin osa tarvikemalleista poikkeaa tässä olevasta alkuperäisestä jossa on 3 kpl noin 4mm korkeita ulokkeita keskitykseen 120 asteen välein. Tarvike ei siis keskity oikein kun halkaisija tasan 200 eikä ulokkeita.
Alkuperäinenkin on muuttunut 844 alkuaikoina ilman ulokkeita olevaksi. Joko rumpuakin on päivitetty tai paisutin on hieman kasvanut.
Olisko tietoa mistä sais tollasen vanhemman mallisen?
WoTi
 
Viestit: 35
Liittynyt: 22.12.2015 21:05

Re: 824 jarrut

ViestiKirjoittaja WoTi » 14.03.2017 08:51

Ohessa pari kuvaa. Vetoakseli ottaa kiinni paisuttimen vetojouseen.
Toinen kuva alkuperäisestä ulokkeesta.

Kuva
Kuva
WoTi
 
Viestit: 35
Liittynyt: 22.12.2015 21:05

Re: 824 jarrut

ViestiKirjoittaja IH 674 » 14.03.2017 11:44

Nuo liukupinnat voisi varmaankin tehdä hitsaten ja hioa sopiviksi.
Avatar
IH 674
 
Viestit: 949
Liittynyt: 03.03.2014 20:34

Re: 824 jarrut

ViestiKirjoittaja WoTi » 14.03.2017 12:07

Aika pienel virral varmaan pitas rykästä ettei karkasu kauheesti kärsi. Isommalla voi periaattees alkaa ehkä jopa väänteleen.
Miten mahtaa perus mig tarttua valuun ja vielä pienellä virralla.. Puikkoa ei itsellä ole, notta valupuikolla vois koittaa.
WoTi
 
Viestit: 35
Liittynyt: 22.12.2015 21:05

Re: 824 jarrut

ViestiKirjoittaja IH 674 » 14.03.2017 15:45

Ferkussa kuluu kotelonpuoleiset pinnat, joita on täytehitsaten korjattu.
Ensimmäisessä kuvassa näkyy hydrauliikan imuputki, jonka lähtöliittimessä
on imusuodin. Nyt olisi hyvä tila putsaukseen, jos ei ole jo tehty.
Avatar
IH 674
 
Viestit: 949
Liittynyt: 03.03.2014 20:34

Re: 824 jarrut

ViestiKirjoittaja WoTi » 14.03.2017 20:48

Koitin vanhaan paisuttimen puoliskoon heftata laatan migillä. Ei jäänyt mitenkään kiinni. Täytyy naapurissa käydä
valupuikkoa testaamassa.

Kyllä on sihti puhdistettu, kuten lähes tulkoon kaikki muutkin kolot. Perä oli auki kun vaihdoin pakki rattaan, ala-akselin
ja murikka-akselin laakerit. Viimeksi vaihdoin laatikon kotelon, kun oli alkanut repeämään.

Kuva
WoTi
 
Viestit: 35
Liittynyt: 22.12.2015 21:05


Paluu International traktorit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 58 vierailijaa

cron