MTI kirjoitti:Sellanen vika tossa mun 453:ssa että kylmänä kun käynnistää niin ei hetkeen vastaa kaasuun ollenkaan, päpättää ja tupsuttaa savua ja käy vaivalloisesti (10-20sek) kunnes käynti tasoittuu ja alkaa ottaan normaalisti kierroksia. Ilmavaivoja ilmeisesti? Kaikki polttoaineletkut olen uusinut, uudet suodattimet ja tiivisteet lasikuppiin myös. Ei pitäs vuotaa ainakaan mistään liitoksista. Lämpimänä kun käynnistää niin pelaa normaalisti, mutta kun seisoo vaikka yön yli niin taas hävettää käynnistää Ensin aattelin että johtuu kolmospytyn huonoista männänrenkaista tuo että kävis ensin kahella, mut ei muuttunut vaikka tein koneremontin. Ja suuttimet on syksyllä uusittu.
Voisko tuo syöttöpumppu vuotaa öljyn sekaan polttoainetta että sais sitäkautta jotenkin ilmaa vai mistä tämä vois johtua? En ole vielä pitempään päässyt testaan että näkis lisääntyykö öljy...
Ja vähän kyllä tupsahtelee kun tyhjäkäynniltä nostaa kierroksia, mut kun isommilla kierroksilla painaa kaasun pohjaan niin pelaa rykimättä ihan normaalisti.
Nii ja semmonen vielä että pitääkö kansi jälkikiristää kylmänä vai lämpimänä?
Venttiilien säätö oli ainakin lämpimänä, säädin kylmänä kasauksen jälkeen nuilla lämpimän koneen arvoilla. Kuinkahan paljon välys sitten pienenee kun kone lämpiää?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 84 vierailijaa